Inquiry
Form loading...
Opportunità è sfide per u layout micro LED d'Apple

Blogs

Opportunità è sfide per u layout micro LED d'Apple

2018-07-16
U mercatu aspetta chì i pannelli di diodi emettitori di luce organici (OLED) rimpiazzanu i cristalli liquidi è diventeranu i prudutti principali di i pannelli di telefunini intelligenti. Impulsatu da Apple, a cumpetizione in u mercatu OLED hè diventata più intensa. À u listessu tempu, l'industria hè ancu attentu à a nova generazione di tecnulugia di visualizazione "Micro LED" implementata da Apple, chì hè prevista per superà l'OLED per annullà a situazione attuale di a tecnulugia di visualizazione è espansione l'applicazioni tecnologiche di livellu più altu.

U mercatu aspetta chì i pannelli di diodi emettitori di luce organici (OLED) rimpiazzanu i cristalli liquidi è diventeranu i prudutti principali di i pannelli di telefunini intelligenti. Impulsatu da Apple, a cumpetizione in u mercatu OLED hè diventata più intensa. À u listessu tempu, l'industria hè ancu attentu à a nova generazione di tecnulugia di visualizazione "Micro LED" implementata da Apple, chì hè prevista per superà l'OLED per annullà a situazione attuale di a tecnulugia di visualizazione è espansione l'applicazioni tecnologiche di livellu più altu.

Hà acquistatu a tecnulugia LuxVue è hà lanciatu un layout di tecnulugia patentata

A tecnulugia di visualizazione Micro LED hè stata sviluppata per parechji anni, finu à chì Apple hà acquistatu LuxVue Technology, una cumpagnia di tecnulugia di visualizazione MicroLED di i Stati Uniti, hà attiratu l'attenzione di u mercatu. LuxVue hè stata creata in u 2009 per sviluppà a tecnulugia di visualizazione Micro LED di bassa putenza per l'elettronica di u cunsumu, è hà riunitu $ 43 milioni in finanziamentu attraversu trè volte di finanziamentu. KPCB, una sucietà di capitale di venture ben cunnisciuta in Silicon Valley, hè unu di i so investitori. U cumpagnu di a cumpagnia John Doerr hà dettu una volta chì a tecnulugia di visualizazione di LuxVue hè un avanzu; è u fabricatore di pannelli di Taiwan AUO, a cumpagnia di design IC MediaTek è Himax anu tutte l'azzioni di Holds LuxVue, è più tardi cede l'azzioni per via di l'acquistu di LuxVue da Apple. Apple hà pigliatu una fantasia à a tecnulugia Micro LED di LuxVue. In May 2014, hà cunfirmatu l'acquistu di LuxVue è hà ottenutu una quantità di tecnulugii patentati MicroLED. Da tandu, hà cuntinuatu à implementà brevetti di tecnulugia cunnessi. Integrà a tecnulugia LuxVue, Apple hè previstu di aumentà a luminosità di u screnu per i so dispositi portabili, i telefuni mobili è altri prudutti, riduce u cunsumu di energia di a batteria, allargà a vita di a batteria è espansione e pussibilità innovativa per i dispositi hardware.

In ogni casu, Apple hè statu assai bassu nantu à l'acquistu di LuxVue. In più di ricusà di divulgà i dettagli pertinenti, hà ancu rispostu cù dichjarazioni ufficiali cunsistenti, affirmannu chì Apple acquista picculi startups da u tempu à u tempu è di solitu ùn spiega micca u scopu o u pianu di l'acquistu. À a fine di u 2015, e fonti di i media anu indicatu chì Apple hà stallatu un laboratoriu in u Parcu Scientifico Longtan di Taiwan per sviluppà a tecnulugia di visualizazione MicroLED, circandu di piglià a dominanza di una nova generazione di display per riduce a so dipendenza da i pruduttori di pannelli giapponesi è coreani. . In ogni casu, a nutizia pare esse diventata un "secretu indicibile" in l'industria, è ùn hè micca stata cunfirmata.

A tecnulugia di visualizazione Micro LED hà vantaghji, integra sensori per espansione l'applicazioni Micro LED hè una struttura di array LED miniaturizzata cù caratteristiche di visualizazione autoluminosa. Ogni pixel (pixel) pò esse indirizzatu è guidatu individualmente per emette luce. I vantaghji includenu alta luminosità, bassu cunsumu d'energia, piccula dimensione, risoluzione ultra-alta è saturazione di culore. Grau è cusì. In cunfrontu cù a tecnulugia OLED, chì hè ancu un display auto-luminosu, Micro LED ùn hè micca solu una efficienza più alta è una vita più longa, u materiale ùn hè micca facilmente affettatu da l'ambiente è hè relativamente stabile, ma pò ancu evità u fenomenu di ritenzione di l'imaghjini. ma a so dolcezza è a flessibilità sò inferjuri à l'OLED.

Certi dispositi di visualizazione wearable in u mercatu anu una luminosità bassa, chì afecta a definizione. L'efficienza deve esse migliurata per migliurà. Tuttavia, l'OLED originale di bassa efficienza aumenterà u cunsumu di energia. MicroLED pò avè a luminosità dece volte più altu ch'è OLED sottu u stessu cunsumu di energia. Tempi di più. U duttore Fang Yanxiang, Manager di u Dipartimentu di u Sistema di Micro Assembly di l'Istitutu di Elettro-Ottica di l'Istitutu di Ricerca di Tecnulugia Industriale, hà dettu chì, basatu nantu à e teorie pertinenti è dopu a prova attuale, l'Istitutu di Ricerca Industriale crede chì Micro LED hè più adattatu per i wearable. prudutti cà OLED. Quandu l'antica tecnulugia matura, u prezzu serà relativamente più competitivu. forza. A relazione trà i dispositi wearable è l'Internet of Things (IoT) hè inseparabile. Per fà fronte à i futuri sviluppi, i dispositi purtati inevitabbilmente integraranu più sensori è necessitanu più spaziu. Fang Yanxiang hà rimarcatu chì per migliurà l'efficienza di l'OLED, i sub-pixels R, G è B deve esse disposti stretti, è i sensori chì ponu esse posti in u pitch più strettu sò limitati; u pitch di u Micro LED hè abbastanza per integrà parechji sensori per mantene e dispusitivi wearable Lightweight è risparmiu di energia.

ec1cb587256e4add91126aabff6744ad1tn

Fang Yanxiang crede chì a tecnulugia Micro LED ùn solu pò esse usata per a visualizazione, ma ancu piglià l'integrazione di sensori multipli cum'è a direzzione di sviluppu. Avarà un rolu chjave in i dispositi purtati, i telefoni intelligenti è altre applicazioni. L'Istitutu di Ricerca di Tecnulugia Industriale chjama a tecnulugia "micro assembly" (Micro assembly), hè previstu chì a catena industriale pertinente serà custruita in Taiwan in cinque anni à u più prestu. Alte barriere à u sviluppu tecnologicu, chì affettanu u sviluppu di a catena industriale.

Attualmente, micca solu Apple sviluppa attivamente a tecnulugia Micro LED, ma dinò l'Università di Texas Tech di i Stati Uniti (Texas Tech University), l'Agenzia di l'Energia Atomica Francese, u Laboratoriu di Elettronica è Tecnulugia di l'Informazione (CEA-Leti), è l'Università di Strathclyde in u U Regnu Unitu (Università di Strathclyde) split Companies cum'è mLED, è a cumpagnia di start-up semiconductor di Taiwan Chuchuang Technology hè unu di elli. Hà cooperatu ancu cù l'Istitutu di Ricerca di Tecnulugia Industriale per sviluppà tecnulugia è prudutti. Hà publicatu ancu recentemente a tecnulugia di visualizazione di patenti PixeLED. U prossimu sviluppu hè eccitante.

A tecnulugia MicroLED è e catene di l'industria ligati sò previste per accelerà u sviluppu sottu à a guida di Apple. In u futuru, hè previstu di esse appiicatu in i dispositi portabili intelligenti, i schermi montati in testa (HMD), i schermi head-up (HUD) è a signaletica digitale digitale (Digital Signage), TV, etc. sò assai promettenti per u so sviluppu. putenziale. In ogni casu, ci sò ancu assai soglie tecnichi da superà. Puderà piglià parechji anni per a tecnulugia per maturà. In u futuru, cumu Apple utilizerà a tecnulugia di visualizazione MicroLED è quale appiicazioni seranu sviluppati affettanu u sviluppu di l'industria. In quantu a tecnulugia pertinenti serà Ciò chì l'industria dice hè diventata un salvatore di l'industria, chì hè degna di seguitu è ​​osservazione cuntinuu.